'Sendikaya üye olduk işten çıkarıldık'

    Çok beğenilenler

  • Km 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:26:33 Arkadaşın her dediğine katılıyorum,kabinde km lere göre 2 kat fazla işi yükü kısmı haricinde tabiki. 6
    • Sff 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:44:02 Arkadaş sanırım 2 kat fazla iş yükü derken, sadece o uçuşta uçakta yapılan işi kastetmiyor. Yazının tamamına endekslersek, demek istediği şu : şef ve km ler aynı uçuşları gercekleştiriyor, ama km uçuş dışı surede istirahat ederken, (Er istirahati, otel stby, alan stby sonrası bişey çıkmazsa eve gidebilmeleri, uçuş Er olmasa bile motor kapatana kadar 8 saatin geçmesiyle Er izni hakkı doğması vs.) şeflerin bu isirahatlere sahip olmayıp bu süreleri yer hizmetinde çalışarak geçiriyor olması. Bu yönden bakarsak 2 kat değil, 3-4 kat bile olacaktır. Arkadaş yine mütevazi davranıp 2 kat olarak söylemiş. 3
    • no subject 06 Aralık 2016, Salı 01:17:10 Tabi bir de "2 saat once alana geliyoruz" kismi. Sanirim sefimiz 2 saat once gelip, ikinci pilot ile ucus planlarini aliyor, hava durumunu kaptan ile inceliyor. Yoksa bunun disinda 2 saat once alana gelmenin mantikli bir aciklamasi yok, zaten tam imza saatinde geldigi icin kostura kostura giden sefler de hayali urun. Sendika kismina gelecek olursak, sendikalasma yasal hak. Fakat ulkemiz her sey icin bir kuralin oldugu, ama uygulanmadigi bir yer olarak, bu isleri gizli orgutlenme sekilde yapmak lazim. En basitinden rastgele isimlerle fake facebook accountlari acip, isler boyle yurutulebilir. 0
    • eren 06 Aralık 2016, Salı 09:40:07 'kabin icindebir kabin memuruna oranla iki kat fazla calisip' 1
    • No subject 06 Aralık 2016, Salı 10:20:21 Doco controlluge sor bi beş ay öncesine kadar imza saati neymiş FSC ler için. 0
  • Yan gelip yatanlardan biri 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:44:13 Hakkını aramana kimsenin lafı yok sevgili arkadasım ama kabin içinde kabin memurundan iki kat daha fazla yorulmak neyin nesi? 2 trolley hazırla yemek ısıt tabakla, ikramdan baska seyle ilginiz mi var? baska isiniz nedir? Kapı sorumluluğu, tuvalet okeyi, yolcuya yatak açmaktan tut her türlü istegi anında yerine getirmek, her chime'a bakıp tek tek sürekli servis halinde olmak, sayım yapmak galley toplamak? Kulaklık dagıtıp onları toplamak ve kayıp olan her kulaklıktan sorumlu olmak mesela? Ve tüm bunları yaparken bir yandan da bir yangın cıkarsa, basınc bosalması olursa, hastalanan yolcu olursa müdahale etmem gerek stresi yasamak? Hangisi senin görev tanımında yazıyor bize anlatsana biraz. Seni ucakta km'den daha cok yoran sey ne? Kendi hakkınızı ararken kmlerin sizden daha az calısıp daha cok hakkı varmıs gibi göstermek o ulvi amacınıza yakısmadı, neyse ki bilen biliyor neyin ne oldugunu. 8
    • cheff 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:49:33 elini vicdanına koy. 49 bc tek basına hazırlık yapan şef, sen ön galley de fal bakıyorsun. doldurduğun tualet formunu avm de 1.000 liraya yapıyolar. zaten kapıyı bile düzgün kapatamıyorsub sürekli slide patlıyor. 4
    • Şef 05 Aralık 2016, Pazartesi 23:52:58 Evet biz şeflerin daha cok calıstıgını herkez biliyor :) Sen yorma kafanı güzel şeylere sevgili KM. Do u speak englsh? Yes or no? 3
    • Freud 06 Aralık 2016, Salı 00:05:53 Eksık bile yazmışsın ellerine sağlık 1
    • Portakalısoydum 06 Aralık 2016, Salı 00:13:37 Senın bu dediğin neye benzemiş biliyomusun kaptanla aynı yerde uçuyorum aynı işi yapıyorum kaptan benden yüksek alıyor diyen kabin memuruna benzemiş 1. Sen herzaman sinyoritede olduğu gibi ekibin sonundasın çünkü sen orda sadece yolcu memnunıyeti ve görsellik anlamında bulunuyorsun bir km ise senın farkında olamayacağın kadar büyük sorumluluk içinde sen bunları uçarken görememişsen zaten zekandan dolayı çıkarılmışsın demektir oda yerınde bir karar olmuş 1
    • Hersey standart 06 Aralık 2016, Salı 02:56:25 Ama gor ucakta hava irtifa 36.000 bizim chef 40.000 de uçuyor. Geçilmez tirbinden ! Şunlara prim vermeyin artik eyyyy Purserlar ! Başımiza çıkardınız. .. 3
    • eren 06 Aralık 2016, Salı 09:32:29 10 yil first ucmus bir KM olarak eklemeliyim ki siz gelmeden once de ikram bu standartiyla yapiliyordu zaten..ikrami siz baslatmadiniz..biz hem emergency gorevleri izi hem ikrami yapariz ve iki kat yoruldugumuzu da iddia etmeyiz..tabii ki hak arayin ama bu esnada baskasinin hakkina girmeyin...KM gorev ve sorumluluklai cok daha cesitli ve agirdir ucan seflere gore ve ikram bitince bitmez ucaktan son yolcu inene kadar devam eder... 3
    • Hahah 06 Aralık 2016, Salı 23:36:13 Slide kapı kapanırken degil acılırken patlar kapıyı düzgün kapatmamızla bi ilgisi yoktur önce onu öğren, ayrıca biz servis sonrası yolcunun istekleriyle ilgilenmekten agzımıza lokma koymaya fırsat bulamamısken veya alcalma telasındayken oturup yemek yiyenler olarak yolcu uyurken ictigimiz iki yudum kahve mi gözüne battı ayıp be! Tabi ki yapacaksın 2. servis hazırlığını onu da mı biz yapalım sana verilmis görev, ben sana benim yerime tuvalet okle yolcuya yatak aç kokpite bak diyor muyum? Neyin tribindesiniz anlamıyorum, yazsanıza şirketinize km'lerden daha çok yorulmak istemiyoruz diye bakalım nereleriyle gülecekler? 0
    • cheff e 07 Aralık 2016, Çarşamba 02:50:00 Uçakta herkes kendisine tayin edilen işi yapar. Sen sadece kendi işine bak başkasına ne bakıyorsun? Uçuştan sonra başka görevlerde bulunmanız km'lerin sorunu değil. DO&CO 'yla konuşun bu meseleyi bizi alakadar etmiyor anladın mı canısı :D 0
  • Tüm yorumlar

  • Sirketciler 07 Aralık 2016, Çarşamba 18:44:13 Daha dune kadae sirket yalakaligi yapan, is arkadaslarini ezmeye calisan insanlarin kovulduktan sonra gelip burda insanlari yalakalikla suclamasi da ironik. Dune kadar en buyuk sirket yalakasi o 122 kisiden one cikanlardi simdi sirket kotu oldu? Yalan yanlis bilgilerle kamuoyu yaratmaya calisiyorsunuz. Aranizda uzuldugum arkadaslarim cok ama bu isin basindakilere gram uzulmuyorum. 0
  • Martian 07 Aralık 2016, Çarşamba 18:24:14 Yorumları okudumda, ŞEF OLMUŞSUNUZ, MEMUR OLMUŞSUNUZ, AMİR OLMUŞSUNUZ AMA İNSAN OLAMAMIŞSINIZ! ADAM OLMAK ŞÖYLE DURSUN! Sanki amirin,memurun babasının uçağı; şefler köle! Keşke biraz empati yapabilip,şu birbirinizle uğraşacağınız zamanı kendinizi geliştirmeye ayırsaydınız! Yazık gerçekten.. 0
  • Yeter 07 Aralık 2016, Çarşamba 11:50:33 Bırakın işlerini yapsınlar bugün yalakalık yapa yapa aldıkları pozisyonların bundan belki bir kaç yıl sonra bir işe yaramadıklarını gördüklerinde halinizi çok merak ediyorum. Daha agzın süt kokuyor ilk iş tecrübesi olan bir yerde böyle CEO olmak triplerine giren arkadaşlara söylüyorum. Gün gelir bu iş yüzünden burun kıvırdığınız adamların yanına tıpış tıpış gelmek zorunda kalırsınız. BİLİYORUM ZOR OLACAK AMA AZ BUÇUK DELİKANLI OLUN YALAKA OLMAYIn. Kabuklu yemişi sevdiğiniz ortada. Anlamadığım bir konuda bu km lere ne oluyor hayır yani uçaktaki amacı yolcu güvenliği purserı yalamak kaptana çay servisi yapan kişiler neden burada çığırtkanlık yapıyorlar anlamış değilim. Aklımda deli sorular. Biz sizi muhattap almamamıza rağmen neden kime bu tafranız ? Sakin olun yani 10 first uçmuşsun bir 10 daha uçsan gene insan değilsin. Bar trolleyini kuramayan insanlar meydanı boş bulunca atıp tutuyorlar. Yıllardır amir veya memursun hala limonun nereden çıktığını bilmiyorsun. Biraz da bunu düşün. 1
    • Ne rezil çamur 07 Aralık 2016, Çarşamba 17:00:57 edepsiz seysin sen be. millete laf edeceğine o yav şak ağzını topla 0
    • Ah canım yalnız onu öyle yapmıyoruz 08 Aralık 2016, Perşembe 14:31:20 Ne oldu zoruna gitti galiba ben yazdıklarım arkasındayım. Bu şirkette CEO olacam diye yapmadığı yalakalık yav şaklık yapan insan çok var . Belki yaran var ki gocunuyorsun aslanım 0
  • isimsiz 07 Aralık 2016, Çarşamba 11:41:56 Yorumları okuyunca ne kadar üzücü, her insanın çalışma koşulları aynı olmalı. Hakettiği çalışmanın karşılığını kuruşu kuruşuna almalıdır. Hak hukuk yiyen insanlarla dolmuş etrafımız. Az paraya çok iş yaptırarak kul hakkı yemiş oluyorsunuz umarım sizin kazandığınız paralar bereketli olmaz hayrını görmeyin o kadar. 0
  • Yeter 06 Aralık 2016, Salı 23:18:34 Lütfen bırakın işimizi yapalım. 0
  • 123 06 Aralık 2016, Salı 13:41:43 Orda 7-8 saat yazıyor derken ücretlendirme politikasından bahsediliyor yaptığın o kadar mesai hiç olduğu gibi uçuş saatindende çalınıyor..örneğin 2-3.5 saatbarası uçuş ta 2 saat uçsanda aynı oarayı alıyorsun 3.5 saat uçsanda anladın ? Üstünlüğe gelince eminim üstünsün sen arkadaşım yaptığın yorumlarda bunu gayet belli ediyorsun 1
  • Audio 06 Aralık 2016, Salı 13:20:16 Km arkadaslar sizin yorgunlugunuz kafanizin calismamasindan kaynaklaniyo, oda sizin kezbanliginiz..ing desen yok zaten, kitaptan anons bile okuyamiyosunuz,suratlar bes karis isinizi ne kadar severek yaptiginiz ortada, guzelim zannediyosunuz ama nerdeeee, erkek km da bir o kadar krosunuz.flying chefler sizin poponuzu toparlamaktan helak oldu. 8
    • ezik 06 Aralık 2016, Salı 16:32:29 senin adina cok üzüldüm 1
  • Chef Onboard 06 Aralık 2016, Salı 09:43:49 Ya sacmalamis cok fazla km arkadaslarim size yalvariyorum bu arkadasin saf sozlerine dikkat etmeyin AMAC BELLI ortam karistirmak 6
    • Chefmiş ! 06 Aralık 2016, Salı 14:47:38 Hadi amirine bi orta kahve yap sen canım buralarda işin yok senin ,koş bak km1 inde seni çağırıyo arkadan tepsi toplanacak hayde haydeeee,vasıfsız yalaka seni... 7
    • Chef 16 Aralık 2016, Cuma 12:35:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Helal olsun cocuklar 06 Aralık 2016, Salı 06:11:52 Sizin gibi idealist insanlari gordukce,insanin kaybolan umutlari yeseriyor.herkesin sizin gibi hakkini arayacak cesareti olsaymis keske.simdi burda farkli haberler yapiliyor olurdu. 2
  • Fsc 06 Aralık 2016, Salı 01:00:53 Keske bu kadar yalan dolan seyler yazmasaydin hakliyken haksiz durumuna dusmussun. Ayip gercekten. 6
  • Yeter 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:59:10 Bıktık artık bu konudan. Yeter artık bırakın yakamızı. Kör ölür badem gözlü olur. Hadi gidin bakayım bulacak mısınız iş. Sen elindekine sahip çıksaydın fuat,sezai,ozan,baharın arkasından gitmeydin. Hangi devirde yaşıyorsun ne sendikası. Bu isimler önceki işinden neden kovulmuş araştırın. Sonra başınıza vurun... 2
  • Paris salonu! 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:39:08 Kabin memurluğunu savunanlar, daha az yorulduğumuzu düşünenler; siz hiç uçuşunuzdan geldiğiniz günün Sabahında mutfak Yaptınız mı ? Yada şöyle Soralım hiç mutfak görevi yaptınız mı ? Ya cip görevi bütün gün ayakta orda ki tecrübeli çalışanların içi boş şişirilmiş egoları altında çalıştınız mı ? Buda mı yetmedi hiç Bulaşıkhanede çalıştınız mı ? Biz hepimiz lisans eğitimi almış insanlarız ve gidip o sizin uçakta dokunurken bile midenizin bulandığı Kahvaltı tabaklarını yıkıyorduk ! Er boşunuz olur nereye gitsek diye plan yaparsınız rezervleriniz boş çıkar, bizim rezervlerimiz 1 ay öncesinden belirlenir mutfak olarak ! Bizim 1 mutfak sizin 8 bacağınıza Eş değer ! Siz ayda 12 boş yaparsınız biz 7-8 boş var mı diye sayarız her ay. O yüzden empati duygunuz yoksa biraz anlamaya çalışın! 0
    • A 06 Aralık 2016, Salı 23:31:26 Arkadasım iyi oku biz sizin arkadasınız ucak icerisinde bizden iki kat fazla yoruldugunuzu iddia ettigi icin laf ediyoruz, mutfak ve yer görevlerinizden bahseden olmadı. 0
    • A 06 Aralık 2016, Salı 23:31:29 Arkadasım iyi oku biz sizin arkadasınız ucak icerisinde bizden iki kat fazla yoruldugunuzu iddia ettigi icin laf ediyoruz, mutfak ve yer görevlerinizden bahseden olmadı. 1
  • iki yüzlüler 05 Aralık 2016, Pazartesi 19:55:33 güvenlik aynı sebepten atılınca beter olsun cahil fetöculer doco ve benzerleri atılınca hak hukuk. beter olun sizde sizin gibilerde. 10
  • Ufo gören masum köylü 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:34:49 Ülke olarak zor günlerden geçerken ,piyasalar berbat herkes iflas ederken,milyonlarca işsiz varken hala sendikadan bahsediyor bize. Devlet sana kendini koruma hakkı vermiş eskidendi o sendika işleri.. Bu zamanda Türkiye ortalamasının çok üstünde para alacaksın ayda 8-10 gün boş yapacaksın üstüne yemek yediğin kaba tüküreceksin.. işsizlik parasıyla geçinirsin şimdi çok güzel hakkını arayıp bulmuşsun. Giderken de sormadan whatsup grubuna eklediğiniz o insanların vebalini de ödersiniz bir gün inşallah.. 13
    • . 05 Aralık 2016, Pazartesi 21:46:31 Şirkete soracaksın WhatsApp grubundan dolayı sorgusuz sualsiz neden işçi çıkardığını. Onlar örgütlenmek için paylaşım için açmışlar. Herkesi o gruptan dolayı alacaklarını bilseler hiç o grubu acmazlardı emin ol. Şirketin neyden korktuğunu git şirketine sor. 1
  • Ex Chef 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:30:10 Bende 2 yil gorev yapmis biri olarak eski calisma arkadasimin soylediklerine harfi harfine katiliyorum.Hic yalansiz abartisiz herseyi tum acikligi ile yazmis.Ben kendi rizam ile birakmistim isi.Ama sebepleri bu kardesimizin soyledikleri ile birebir ayni.Odaginda "MISAFIR MEMNUNIYETI" olarak yapilan isin kendi IC MISAFIRLERINI memnun etmeyi bilmemesi cok buyuk bir ayip!!! 3
  • bizden yogun mu 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:29:59 pardon da sef sen mi kmden yogunsun. boardinge mi katiliyorsun gordugun 49 yolcu hepsi bu. birakin ya isi cokmus yoruluyormus ic hat mi ucuyosun 4 bacak ajet yap da goreyim yorgunlugunu. 4 saat ucusta toplasan 1 saatlik isin war kendini km ile kiyaslama cok istiosan basvur km ol 7
    • . 05 Aralık 2016, Pazartesi 21:50:49 Sayın km arkadaşım yorumlarda bahsedilmiş bi kez daha yazmanın anlamı yok. Orda iki kat yorulma yer görevleri er dinlenmesi olmaması vs.Uçucu personelin hoyratça kullanılması. 70 saat uçuş artı sekiz mutfak görevi iki rezerv olan şef Programı hiç gördün mü? 0
    • Fsc 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:02:01 Ben bir FSC olarak kabin memuru olmak istedim sizin haklarınızı görüpte açık söyleyeyim. Fakat gel gör ki bütün aşamaların olumlu sonuçlanmasına rağmen tam eğitim tarihi verilecekken alımlarımız iptal edildi. Sebebte centilmenlikmiş güya. Çocuk kandırır gibi aklınız neredeydi en baştan sınava çağırmayın madem. Neyse dönen dolabı bilen bilir. Ayrıca kabin hizmetlerinde FSCler için yapılan toplantılarda dertlerimiz dile getirildiginde top direk doco yönetime atılıyor sanki bu insanlar THY uçaklarında uçmuyor muamelesi yapılıyordu. Bizzat kulaklarımla duydugum siz bu şartları bilerek geldiniz. Madem km alımlarına başvurun km olun dendi. Çok sayıda FSC km olmak istediğinde de sevgili Atilla Doğudan bonservisleri bırakmadı deniyor. Sivil havacılığa tabi olmadan gerekli düzenlemeler yapılmadan bu uygulamalara da izin veren THY de bu işten hesap verecektir. 0
    • Pardon da 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:34:34 Sizin vasıfsız elemanlarınızdan daha yogunuz evet. Gerekli ilk yardımı bile bilmeyen elemanlarınızdan dolayı eğitim aldığımız. İngilizce bilmeyen k2 ve purserlarınızdan daha yoğunduk. Yeri geldiğinde 49 değil 300 yolcu karşıladığımız ve uğurladığımız oluyordu. B/C işi bitirip ekonomiye yardıma gittiğimi çok biliyorum.değerli kabin ekipleriniz yetişemiyordu. Elini tabağa deydirip yakanlar için first aid ler açılıp doktor anonsları yapan amirlerinizden daha değerliyiz evet. Kaptanlar ekiple beraber bizi servisten sorumlu sefimiz bu kişi dediklerin de rapor ettiğiniz için bizim zaten kalitemiz ortaya çıkıyor. Siz gidin bir birinizin yüzünüze gülüp arkanızdan rapor edin çünkü en iyi bildiğiniz şey ispiyonculuk. Siz önce kaptan yalakalığını bırakın da ondan sonra konuşalım. Vasıfsız işten kovulunca sudan çıkmış bir balık gibi bir km olmak niyetinde değilim. Yolcunun bile tiye almadığı bir kişiyi muhattap olmama gerek yok. Sen git de kaptanlara çay yap yarım sakarinli olsun ve limonlu :) 1
    • Tee allahim 07 Aralık 2016, Çarşamba 00:27:07 Guzel kardesim kabine gecen nasil gecti varsa oyle vir anlasma..?? 20Ye yakin adam ucuyor kahinde şu anda,beni almadilar desene sen şuna.. :) 0
    • Teeallahim 09 Aralık 2016, Cuma 14:21:58 Evet bilip bilmeden konuşana, beni almadı sevgili insan kaynaklarınız kimleri nasıl aldığını uçuşta görüyoruz!referansım yok güzel kardeşim. 0
  • Uçan şef 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:09:40 Ya burada bile halen daha şirket yalaklığına soyunuyorsunuz ya bravo. 120 saat kimse uçmamış evet 120 saat uçmadık 140 saat uçtuk. İyi para almıyorduk ne kadar beyinsizsiniz Harcirahlar kesilmiş maaşlar düşürülme olmuş. Kopeğin önüne atar gibi zam verilip hakların yavaş yavaş elinden alınıyor. Halen daha şirket yalakalığı yapıyorsunuz çom aptalınız ya. Türkiye sartlarına göre çok normal bir maaş alıyorduk siz beyinsizler sunun farkında değilsiniz. Sağlığınız gidiyor para kazanmak için sağlığınızı sonra sağlığınızı kazanmak için paranızı harcıyacaksınız ne anladım ben bu işten. Viyanadaki uçan şeflerin haklarını bir araştırın öyle konuşun. Derdimiz para pas bilet değil sadece insani şartlar haklar. Ama ben kime anlatıyorum ki derdi sadece şirket yalakalığı olan kovulmamak için öpmedik yer bırakmayan birisinin bunları anlaması çok zor. 6
  • Isimsiz 05 Aralık 2016, Pazartesi 17:33:32 Simdi diyorum ki fsc fc pozisyonunu bircogunuz daha once fsc fc olan arkadaslarnzdan duyup ya da ucus saglayip gordunuz degil mi hic biriniz ise baslarken anlasmaya imza atarken bu sartlari gormednz miyer gorevi organizasyon diye belirtilen bi satir vardr mutlaka e egitimleriniz bu yonde olmadi mi?? Kmse bilmeden bu sirkete girmedi bunu biliyoruz he ben ucucu degilim ama ilani gorup beni arayip yazip tanidigim / tanimadigim Bircok genc arkadasimizin sorulari uzerinden bu gorusu paylasiyorum. Iyisini de kotusunu de hep soylemismdr keske sizde. BIraz arastrsaydnz en basindan beri hep boyleydi ne yazikki cikarilan dostlarim kardeslerim var sasnli kesimsinz ki diplomanz mevcut ya digerleri?? Her neyse durum daha da kotu olmadan insallah hersey tum magdurlar icin yoluna girer 3
  • Ben inanmadım 05 Aralık 2016, Pazartesi 17:08:11 1) Kabin memurundan 2 kat fazla yoğunlukta çalışmıyorsunuz. Verilen sayılar ile söylem de birbiriyle tutarsız ? 2) 9 saatlik bir uçuşta normal ekibin mesaisi -1saat +30 dk dan 10:30dur. Kabin memurunun mesaisi alana geldiğinde değil uçuşa 1 saat kala başlar istersen 10 saat önceden alana gelmiş ol farketmez. Haberde bizlerin mesaisi havada geçen süre kadar oluyor denmiş sonra da 9 saatlik uçuşta 7-8 saatlik mesai yazılıyor denmiş ? Söylenilen ile verilen rakamlar gene tutarsız ? 3) Kabin memuru ile neden kendini kıyaslıyorsun kabin memurunun birsürü sorumluluğu var. Gerek bilgi gerek sorumluluk olarak fsc ve fc den üstünler. Eğer onlar da uçakta biz de uçakta aynı ortamda çalışıyoruz mesai ve maaşlarımız aynı olmalı diyorsan pilotlar da sizinle aynı ortamda çalışıyor neden onların mesai ve maaşlarını değil de memurların şartlarına göz dikiyorsunuz? Şirketi kötülemiş yapıcı bir röportaj olmamış bir işe yaramaz. 3
    • Bak sen 06 Aralık 2016, Salı 13:23:15 Sorumluluk olarak evet olabilir ama bilgi olarak fc fsc den üstünler kelimesi geeçekten başarılı bir ironi olmuş tebrikler 1
  • Ey Geri zekalı 05 Aralık 2016, Pazartesi 16:50:46 Ne guzel de anlatmışsın ne haltlar yediğini. Bir sürü yalan var yazıda ancak gerçek olan bir şey var ki. Bu kadar insanın kanına girdiğin. Seni akıldan yoksun aptal kafalı. sendika seçimin bile nasıl biri(t) olduğunu anlatıyor Şimdi havlamak da para etmeyecek maalesef. Utanmadan bir de röportaj vermişsin. 6
    • Chef 06 Aralık 2016, Salı 17:07:57 Gel sen şefin yaptığı programı 1 ay yap göreyim. O 5cm tırnaklarla yapma dudaklarla anca söylenirsin :) 2
  • Modern köle 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:47:45 Haftalık izinleri şu şekilde; akşam 00.30 çıkarsın, ayni gün 23.20 de servise binerek saat 00.30 da iş başı yaparsın nasıl tam bir modern köle dimi. 2
  • Sendika 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:39:27 Sendika her görüldüğü yerde ezilmelidir. Sendika baronlarının ekmeğine yağ sürmeyin. Tüm sendikalar kspatılmalıdır. Başta çalışanların ve Ekonomilerin imha aracıdır. Sömürü ve soygun teşkilatıdır. Sen düzgün çalış, bilinçli çalış herzaman en iyi yere gelirsin.Sendikalara üye oluo, Sendikanın sömürüsü haline geme. 7
    • He canım he 06 Aralık 2016, Salı 01:04:24 Peki neden hostesler özelde 1500 alırken tk da 7500 alıyor? Sakın bana tk veriyor diye mal mal cevap verme olurmu. Patron yalaması seniiiiiiii. 5
    • sergio 06 Aralık 2016, Salı 09:23:50 zekasizsiniz baska da bir sey degil 1
  • Haklı 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:36:31 Malum şahısa anlatır gibi anlatılmış aslında. Net bi şekilde. Ayda 5 ya da 6 er yapıyorlardı. Evet harcırah filan derken fazla kazanıyolardı.helali hoş olsun. Çok üzüldüm hepsine umarım hayatlarında başarılı olurlar. 0
  • Herseyi bilen adam 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:30:18 Arkadaşım sayfa sayfa yazmissin ama içi boş.Kendini sürekli kabin memuruyla kiyas etmişsin. Onlarda böyle bizde böyle kabin memuru şöyle biz böyle? Yahu sana kim kabun memuru gibi uçucaksin dedi! Senin işin catering,o kadar.. Ne defibrilator eğitimi ne ilk yardım ne acil durum (yangin,ucak kacirma,bomba) senin umrumda degil Dangerous goods desem o da ne dersin ? Ama sor benim maaşımı bilir.. Şahsi kanaatim kendinizi abartıyorsunuz ve size verilen değeri yanlış anladınız.Haddini bilmek iyidir yoksa böyle işinden olursun. He sendikali olmalilar mi kesin EVET 8
    • . 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:09:36 Sendika sebebiyle haklarını almamış olsaydın bu kadar rahat konuşabilirmiydiniz Acaba.Senin yaptığın işi küçümseyen mi var bu yazı da. 0
    • Abartma 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:12:45 Evet kabin memuru ile sürekli kıyaslaması saçma olmuş ben de hemfikirim ama yok şunu dersem o ne diye suratıma bakacak deme . Kabinde iki kelime ingilizce konuşamayıp bizden yardım isteyenleriniz var. Oksijen tüpü nerede diye bize soruyorsunuz .Türbülans olduğunda ben buraları toparlarım sen türbülans okeyine çık istersen diye nazikçe hatırlattığımızda o ne der gibi suratımıza bakıyorsunuz. Yeri Sadece servis odaklı çalışıyorsunuz bizim gibi kabul edin. Yani o yüzden kimse kimseye biz çok yoruluyoruz bizim daha çok sorumluluğumuz var demesin. 0
    • zzz 06 Aralık 2016, Salı 00:59:14 ben uçucu değilim ama aşçılarda ilk yardım alıyor ve sertifikalı ayrıca ingilizcede biliyorsun benim anlamadığım sen nasıl bilmiyorsun bunları ayrıca bu uslüple bırak km olmayı senden amele bile olmaz 0
    • Malesef herseyi bilemiyorsun! 06 Aralık 2016, Salı 16:53:48 İlk yardım eğitimi,defiblatör kullanma sertifikası,dangerous goods eğitimi yangın ile mücadele... Vay benim hiç bir halttan anlamayan arkadaşım şeflerde bu eğitimlerin hepsini alıyorlar.. Sadece o senin slide ını patlattığın kapıyı açıp kapatmıyoruz ki,onunda eğitimini alıyoruz. :) O yüzden ben çok çalışırım sen az çalışırsını bırakalım aynı uçağın içindeki kader arkadaşlarıyız biz,herkesin görevleri maaşları farklıda olsa bunları kabul ederek bu işlere başladık,birlikte kader birliği yaparak çalıştığımız firmaların ortak başarısı için elimizden geleni yapıp,ekmeğimize bakmalıyız.Bu işlerinden olup kuyruk acısı olan insanların oyunlarına gelmeyin.(bu bir grubun oyununa gelerek haksız yere işlerinden olanları tenzi ederim) Bir çoğumuz evlendiler,birlikte aile kurdular,eskisi gibi kalabalık büyük bir aile olmaya devam edelim... 0
    • Chef 'in aldığı eğitimlerden habersiz olana 07 Aralık 2016, Çarşamba 10:30:53 Benim işimi küçümseyemezsin . Çünkü kimse kimsenin işini küçümseyemez . Yaparsa kendi ayıbıdır. Neyse bu vesileyle neler bilip bilmediğimizi de öğrenmiş oldun. Bir daha haber yapılırsa işk yardım bilmezsin dangerous good nedir bilmezsin deme . Bilmiyor değil sorumluluğumuz yok. Ayrıca şunu da eklemek isterim. İşiniz evet kolay değil tuvaletler kokpit bilmem ne ama görende her uçuşta emergency bir durum oluyor da müdahele ediyormuşsunuz gibi davranmayın. Kaptan çözer çözmez trolleyleri dizme peşindesiniz. Diyorum ya çok servis odaklısınız ve bunu da yapan şirket. 0
  • not fun 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:23:32 ben ilan beklerken THy personel isten atiyo 4
  • ax 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:04:55 Köle düzenine hoş geldin türkiye eleman mı yok hadi güle güle mantığı, bu kadar işsiz yaratırsan olacağı bu insanlar aç kalmamak için sesini çıkaramaz oldu işte yeni türkiye 1
  • yere geçme olayı 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:02:21 çok fazla fc ve fsc arkadaşımız çıkarıldı ama doco'da çalışmaya devam edenler işten çıkartılanlara kızıyor sebebi de doco'nun bütün herkese "1 ay değişmeli olarak yere geçin" teklifini çok sert bir şekilde reddedilmesi. bunun da yazılması lazım. işten çıkartılmak korkunç bir şey ama şirket zor durumdayken size uçuşlarınızı alıp yere geçirelim teklifini niye reddersiniz? çok geçmiş olsun... 1
  • fanfinifon 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:52:21 deli gibi kazandığınızı herkezz biliyor ayıp! ekmek yediğiniz kaba pislemeyin 30
    • Herkes uçmasın! 05 Aralık 2016, Pazartesi 16:04:15 İşinin içeriğini bilmeden sırf maddi koşullar uğruna sözleşmesine imza atanların öncüsü olduğuna karar vermek zor değil şu basit yorumunu okuyunca. Bak dinle; Eğer ki iş huku hakkında iki makale okuma eğiliminde bulunsaydın ya da belki de yüksek okulunda iş hukuku dersini iyi dinleyip kafa yorsaydın şu gün burada bu lafı sana yedirme fırsatı vermezdin bana. Gerçi seni nasıl mezun etmişler de şu pozisyona başvuru imkanı bulmuşsun düşünmemek elde değil hani bilemicem kim bilir tepeden konmuşsun. İşçisin sen işçi kal! Hak aramak deli işi değil nede olsa. Deli gibi kazanan da bir sen varsın! Empati kurdum düşündüm de bu mümkün eğer roster planner bir kankin varsa zor değil! Sora gel atıp tut. Evinden adlırırlar adamı aslan. 1
    • Türkçe özürlü 05 Aralık 2016, Pazartesi 16:12:58 sen önce bir herke (s) zzz yazmayı öğren 4
  • Ayıp !! 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:48:06 Bu röportajı kim verdiyse sallamış baya. Bildiğin şirketi karalama kampanyası. 120-130 saat uçuruyolar demiş. kim uçmuş birader veya hanımefendi 120-130 saat? Sen 120 -130 saat uçup ve anda bunu belirtmeyip kalkıp işten atılınca da konuşmaya başladıysan o senin ayıbın. Kaldı ki 130 saat uçan da yok. THY'de de yok DO&CO'da da yok. Harbi iyi sallamışsın. 24
    • Vızzo 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:33:47 Ben 117 saat uctum, bunu hertürlü ispat ederim.Bilmeden yorum yapma gardaş. 2
    • 123 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:35:23 Görünen o ki sen baya güzel sallıyosun.Hayır o salladıklarına sende inanıyormuusn onu merak ediyorum.120 saat uçanlar zaten o dönem belirtti ama sürekli sivil havacılığa başvurduk bekliyoruz teranesiyle sürekli geçiştirildi,Thy de olmadığı doğru zaten olamazda çünkü onlar uçucu personel peki ya sen kimsin ? Uçan şef mi ? Üretim işçisimi? Yoksa lounge da komi mi ? Senin bir kimliğin yok arkadaşım ekip çıktısında bile ne olduğun belli değil uçağa yüklenen eşya mı loadmaster mı kimsin sen ? Yok yediği kaba pislemekmiş yok doco bu zamana kadar dolar milyarderi yapmış herşeyimizi ona borçluymuşuz !! İnsanlar yeri geldi bulaşıkhanede bulaşık yıkadılar emeğini alın terini dökerek hep şirket faydasına çalıştılar..Ayıp ayıp,birazcık utanma,vicdan birazcık haysiyet olur be bunları söylerken. Bu insanlar bireysel çıkarları için feda etmediler kendilerini sende oranın çalışanıysan ne yazık ki seninde insani şartlar altında çalışman için diyet ödediler..Şimdi gölge etmeyinde bırakın mücadelemizi sonuna kadar geride kalanlar için dahi sürdürelim... 2
    • Fsc 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:51:14 Kaç yıldır Do&Co yu biliyorsunuz? Ben kendim 120-130 saat uçuş yapmışlığım var. Ya yenisiniz ya da TK da haberlerden uzak birisiniz. 3
    • Ya az ötede oyna 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:03:49 Benim 140 saat uçmuşluğum var sen be ayaksın Az biraz yiğit ol mert ol delikanlı ol. Bu şirket kalıcı değil gün gelir ağlarsın sonra. 1
    • Ucan sef 05 Aralık 2016, Pazartesi 18:50:45 Canım sen yenisin galiba? :) Sen yokken nasıl çalışıyorduk takım lideri abilerine bir sor istersen. 2
  • 122 kişi 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:41:26 122 kişi işten çıkarıldıysa hala 700 kişiden fazla çalışan var. Ailesi olan borçu olan kişiler var. Yeter artk bıktık haberlerden . Hakkınızı nerde arıyorsanız arayın ama artk sıkıldık yapmayın. BIKTIRDINIZ!!! 2
    • 123 05 Aralık 2016, Pazartesi 23:01:51 Çok komiksin . 0
  • Sıkıldık Yeter!!!!!! 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:34:38 Sıkıldık sizden artık sendika sendika bize mi sordunuz mu İstiyor muyuz istemiyor muyuz. Yeter artk sürekli aynı haber aynı çaba. Bırakın işimize gücümüze bakalım. Sizin yüzünüzden Canlar yandı hala boş haraketler içindesiniz. Bırakın yakamızı 7
    • Sen kimsin 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:17:43 Sen kimsin ki birader nedir bu şirket yalakacılıgı Biz seni muhattap almıyoruz ki sen bizi muhattap alıyorsun.git uçmana bak yalakalığa devam et. Hadi az ötede oyna 1
    • Yalakaa bir sus sen! 06 Aralık 2016, Salı 17:09:43 Şirket yalakası seni. 0
  • mehmet 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:23:01 sendikalaşmak haktır. Lufthansa'ya bakın gelişmiş ülkelerde neler oluyor görün. koyun gibi yaşamayın. 1
    • A salak Mehmet 06 Aralık 2016, Salı 08:43:00 Turkeyedeki bu konudaki kanunlar ile almanyadaki kanunlar aynı mı!! Madem çok biliyorsun hele bir cevap ver. 1
  • Doco 31 Ekim'leri çok meşhur 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:13:00 Her sene 31 ekimde bir hüsran oluyo bu şirkette onu anlayamadım, bunları göre göre bile bile çalışacak insanlarda haklı, ama şu büyük burunluluğu bıraksanız artık Yok efendim günde şu kadar tk yükledik Yok efendim günde şu kadar özel uçak yaptık, aha yapıyonuz da ne oluyo, Türk havayolları sene sonu ikramını ihaleye çıkarıyor, hafif tutuşma oldu demi , iyidir belki işinize sahip çıkarsınız 1
  • Şaka 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:11:57 Kabin memuruna oranla 2 kat daha fazla mı çalışıyorlarmış? Şimdiye kadar kabine geçmeyi düşünmüyor musun diye sorduğum tüm şefler "yooo ben çok rahatım, siz yolcuyla, kapıyla, kokpitle vs ile uğraşırken ben sadece businessda çalışıyorum deyip bizınıs tepsisine yumuluyor gayet. Görev alanıma girmiyor deyip ekonomiye adım atmayanları saymıyorum bile. 4
    • Kmgorunumlusahin 05 Aralık 2016, Pazartesi 22:15:09 Daha benimle tanımamışsın o zaman 1
  • DOCUMENTATION&COMPANY 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:09:14 Ismini belirtmeden yazilmis yazinin benim tarafimdan inandiriciligi yoktur. Samimiyetsiz ve asiri tarafli soylenmis sozler. 4-5 yildir goremedigin gercekler neden simdi batiyor? IK ise alimlarda sartlari teker teker soyluyor. Eminim ki siz de ise girmek icin onayliyorsunuz. Kimse vazgecilmez degildir bunun bilincine variniz. 3
  • Km1 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:03:13 Şimdi öncelikle kabinde kabin memurlarından 2 kat daha fazla ne iş yaptın acaba ? Yalan söylemeye gerek yok 2.si Bc da sadece siz çalışmıyorsunuz hep beraber elde edilen bir başarı. Hakkınızı aramanıza destek veriyoruz inşallah en kısa zamanda hakkınızı alırsınız ama yalan yanlış röportaj vermeye gerek yok ... 3
  • Birincilikler 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:54:19 Thy 4 senedir 5 senedir birinci, ödüle doymuyor diye reklam veriyor. Bu birincilikleri ikram ve servisten dolayıdır. Do&Co burada en büyük paya sahiptir röportajda da belirtildiği üzere. Zaten yokuş aşağı giden bir şirkette oturmuş düzeni bozmak da süreci hızlandırmak gibime geliyor. Varolan kaliteli iş gücünün dağıtılıp, o tecrübeyi umursamayıp sıfırdan çalışan yetiştirmeyi hiç makul bulmuyorum. Bu havacılığın her alanında geçerli. Yüksek tecrübeye sahip kokpiti elinden kaçırırlar, verimsiz bulup tecrübeli amiri memuru kovarlar, sendika falan deyip ikram hizmetlerini darmadağın ederler, fazla maaş verdiklerini düşünüp tekniği asgari ücrete emanet ederler ve o uçakların sorunsuz uçmasını beklerler. Havacılıkta kârlılık ile güvenlik terazinin ters taraflarındadır. Kâr edecem diye kaliteli iş gücünden kısarsanız kaza yapmanız ya da ground olmanız zaman meselesidir. 1
  • Uçucu 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:45:27 İnsanca çalışma ve demokratik özgürlük ve haklar için Sendikal dayanışma şarttır. Tabii ki Sendikayı kimlerin yönettiğide önemli bir nokta. 6
  • Röpartaşı veren arkadaş 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:42:38 Bugüne kadar elde ettiğin bütün şeyleri doco sayesinde elde eden arkadaş. Acaba yediğin tabağa pislemesen böyle olur muydu. Siz hangi akla şirketi tehtit edersiniz. Siz hangi akla bu kadar çıkan insanların hayatlarını mahvetmeye vesile olursunuz. Sizlere yazık şimdi yap toptancılık 43
    • 122 lerden 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:54:32 İnsanlar burdan yemiyo ekmeğini arkadaşım senin kadar vasıfsız ve basit değilse tabii ki bırakın bu tehditmiş oymuş buymuş herkes gerçeği biliyo bu tür oyunlara girip kendinizi daha fazla komik duruma düşürmeyin.Hadi şimdi git kontrüllük ofisine önünden yemeğe devam et daha nereye kadar yiyebilirsen tabi ... 1
    • Röportaş değil röportaj 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:08:06 Öncelikle dil bilgisi dersi alarak başlamalısın tekrar hayata. Hangi kelimenin hangi anlama geldiğinin farkına varmalısın. Nasıl yazıldığını öğrenmelisin. Hayatında sadece sence Do&Co mu vardı? Ondan öncesinde yok muydu? Belki maddi durumu da yerinde. Nereden biliyorsun? Onca insanın yaptığı bir şeyler yapmaya çalışması, kendi haklarını sonuna kadar savunması bana göre. Tabii; sende çalışan birisiysen Do&Co bünyesinde, senin hakkınıda savunmasıdır. "Tehdit" (ayrıca tehtit değil) diye bir ithamda bulunmak bile ayıptır. Bunu kanıtlayabilir misin? Kanıtlayamayacağın şeylerden bahsetme, yazamayacağın şeyleri de yazma. Türkçe öğretmenine selamlarımı iletiyorum. Sınıfta bıraksaymış keşke. En azından kendi dilini bilemeyen insanların bu gibi mecralarda boş yapmasın diye bir önlem olurdu. 1
    • Boş çocuk. 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:12:34 Kafanmı güzel!??İnşallah senide kapının önüne sebebsiz koyarlarda o zaman anlarsın. 1
    • Adana Kebab 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:19:38 Balkız balam cerrahh, Ogün ordaki halini unutmadık.Kalkıp 2 kelime konuşamadın! Ne oldu??? Susturdularmı seni?? Kıyamam sana ben.Thy'den en ufak şeyler için bir rapor geldıgı zaman hemen şirkete sorguya çağırıyordun! Eminim olayın akşamında sevgili arkadaslarınla akşam rakı içmişsinizdir. Neyse birgün işssiz kalırsan seni yanıma alacağım soğan soydurmaya gerçi sen onuda soyamassın. Sen bizleri unutma,bizde seni.. 2
    • mehmet 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:21:46 ne saçmalıyorsun sen ya? adama hayrına mı maaş vermişler? emeğinin karşılığı olarak hem de eksik olarak almış. sizin gibiler olduğu sürece işçiye emekçiye hakettiği değer verilmez bu ülkede. kim bilir hangi fabrikatörün oğlusun. 0
    • TAROM 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:23:44 Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun olan kölelerdir 0
    • Hahaha 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:26:23 Sende arkadaşın bahsettiği whatsapp grubundaki kişilerin isim listesini şirkete bildiren kişisin heralde... 0
    • Gerisin 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:28:01 Yediği kaba pislemek gibi bir tabir sizin gibi malları yönetmek için uydurulmuştur. Yıllarca insanın sömürüp sonra peçete gibi atacaksın. Bu canı yanan insan acısını haykırdığında yediği kaba pislemek olacak öylemi. Kan emici vampirler umarım seni de iliğine kadar sömürüler sonra def ederler de sen pislemezsin yediğin kaba düzenin sadık tasmalı dostu. 0
    • Aferin 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:44:06 Senin gibi cahil,yalaka şükürcüler yüzünden bu haldeyiz 0
    • Fsc 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:44:30 Arkadasim sizin sorununuz ne bu Kadar zormu gercek olmayan ile olani ayirmak bu tehdit dedigin olayin tamamiyle duzmece oldugu ortada degilmi sadece kendi hakki icin degil orda Ki Herkes icin cabayalan insanlara atilan bir camur oldugunu dunya anladi sen neyin kafasinda diretiyirsun.sen daha kotu sartlarda ayrilcaksin ordan bilgin olsun ondan simdiden Basla arastirmaya haklarini bole bos lafla hicbirinizin eline bisey gecmicek cunku bitti.. 1
    • Uçucu kardeş 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:46:03 Eğer ki şirket hakları verseydi en çok sen ve senin gibi şirket yalakaları sevinecekti bu duruma ama merak etme 2 seneye kalmaz bu proje biter sen yalakalık yapacak adam bulamayınca abi nasıl yaparız nasıl ederiz diye ararsın bu adamı 0
    • Raportaj verene cevap veren zihinsize 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:57:34 Ahanda bekliyorduk bir beyinsiz ciksada sunlari yazsa diye neyin ne oldugunu bilmeden konusma aklisiz mantiksiz sogan kafali 6
    • Arinmak lazim 05 Aralık 2016, Pazartesi 14:59:19 Artik su dusuncelerden arininda, bir insanin herseyini bu sirket veya herhangi bir sirket sayesinde edindi mantigindan cikip, o sirketler bu insnalar sayesinde ve insanlar icin oldugunu ogrenelim. Insana, calisana deger vermektir sirketin gorevi, o sirketi yaratan zaten insandir, calisanlardir. Sendika en medeni haktir. Sizin gorusunuzde ki insanalarin yasadigi toplumlar zaten iscinin emekcinin, sirketin sermayesinsen daha onemli oldugunu bilmediginden, bu seviyededir.. 0
    • Sendika 05 Aralık 2016, Pazartesi 15:07:09 İstemiyoruz sendika zorla mı. Düşün yakamızdan. Sıkıldık sizden 6
    • Sendika yazana 05 Aralık 2016, Pazartesi 17:45:20 O zaman 130 saat uçuş az bile size. Devam bu kafayla marabalarrrrrrr 0
    • sendika istemeyene 05 Aralık 2016, Pazartesi 19:47:12 Tü Allah seni bildiği gibi yapsın,ezik.işte böyle çoluk cocugu işe alırsan olacağı budur: Paraya tamah etmek.Sen ömründe böyle bencillikten başka,başka birilerininde hakkına yarar yapmayı düşündünmü acaba?inşallah beterin beteriyle karşılaşırsın 1
  • sıra 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:41:03 istikrar sırası kimde , thy? 4
  • Yazık... 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:21:58 Köleleştirilmiş toplum haline geldiğimizin en güzel kanıtı..Hakkını aramaya çalışan değil çalışmaya kalkışan insanlarımızın ve bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığının fotoğrafıdır bu..Devlet yada birazcık insani değerini yitirmeyenler görmüyormu bu olanları,insanların nasıl bu kadar basit ekmekleriyle oynanır ?? Yazık.Gerçekten çok yazık... 4
  • Mutfak görevleri 05 Aralık 2016, Pazartesi 13:15:14 Bu yer görevleri DoCo nun başına iş açacak demiştim. Tahmin edilenden de büyük iş açacak. Bu dediğimi unutmayın 1
    • Alternatifi var 05 Aralık 2016, Pazartesi 19:38:13 Yer gorevinin alternatifi var. Istemeyen istifa edip gidebilir. Isler yine artinca da ah ben ne yaptim diye vurur kafasina. Zaten bu sendika isine vesile olan o salak da acaba sendika temsilciligi filan mi bekliyordu mesela. Bu kadar adamin issiz kalmasinda vesile olup hala yuzsuz yuzsuz konusup bir de roprotaj veriyor lider ayaklarina. Korkmayin filan... sen etrafina baktin mi ne is bulacaksin.. kalifiye halinle.. pardon yeni isini buldun da mi roportaj veriyorsun. Ne maas aliyorsun haber ver bize de isinden olan arkadaslarini da toplayip calisacagin yere basvuralim. Biz de bu kotu sirketten! Kurtulalim. Allah seni bildigi gibi yapsin. Rezil herif.. 3
    • Mutfak Gorevleri 05 Aralık 2016, Pazartesi 19:48:14 Bizim icin bir alternatifdi. Formula 1 Avrupa kupasi vs ye giderken niye sesiniz hic cikmiyordu..Cok merak ediyorum. Bu kadar iyi elemanlar vardi da aranizda neden direk kabin memuru olarak ise baslamadilar THY ye yada baska bir sirkete.. pardon cook kalifiyeyiz de ondan hic tenezzul etmedik o islere. Teklifler yagiyordu da arasindan secemedik bir turlu...Burda tekrar soylelim.. bu uc yada bes capulcu salak arkadas bile diyemeyecegim adamlara hic yanmiyorum. Mutfak gorevine geleceksiniz diye isinden olan normal calisanlarin ahi dokunmustur sizlere..yaziklar olsun. Hala yok sol habeR yok Disk yok sendika. ALLAH BELANIZI VERSIN. 3